.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
« محمودپور » اعلام کرد :
قائم‌شهر میزبان مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
شمال نیوز: مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر گفت : این دوره از مسابقات با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه کلاگرمحله و دیوکلا شهرستان قائم‌شهر با حضور پیشکسوتان این رشته و میهمانان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.....
قائم‌شهر میزبان مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

شمال نیوز:  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر از میزبانی این واحد دانشگاهی در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا محمودپور اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از دوم تا پنجم شهریور با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار از ۱۴ استان در سالن ورزشی چند منظوره شهدا دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه کلاگرمحله و دیوکلا شهرستان قائم‌شهر با حضور پیشکسوتان این رشته و میهمانان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر عنوان کرد: مازندران, اصفهان, خوزستان, تهران, سمنان, کرمانشاه, البرز, سیستان و بلوچستان, گیلان, کردستان, قزوین, گلستان, خراسان شمالی تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند که با ۱۰ ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست در این دوره از مسابقات حضور دارند.

محمودپور تصریح کرد: ورزشکاران در اوزان‌ ۵۷,۶۱.۶۵.۷۰.۷۴.۷۹.۸۶.۹۲.۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم با‌ یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بر اساس این گزارش ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با داشتن ظرفیت‌های بالای ورزشی و مجتمعی بزرگ با تمام امکانات از واحد‌های عالی در بخش ورزش در سطح کشور به‌شمار می‌رود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.446 seconds.